[Säljes, GBG] - MFG Crosswind, VKB Fat Black Mamba MkII, CH Pro Throttle & TrackIR

Här postar vi sådant som inte passar in ovan.
raoul
rank0
rank0
Reactions:
Namn IRL:

[Säljes, GBG] - MFG Crosswind, VKB Fat Black Mamba MkII, CH Pro Throttle & TrackIR

Inlägg av raoul » 13 jan 2018, 21:25

Hejsan alla flygare!
Efter en lång tid av icke-bruk så säljer jag mina flygverktyg. Alla finns i centrala Göteborg att hämta.
Inget av nedanstående har använts i mer än ~40h och visar inget slitage. Det sitter dock industriell velcro under både stick och throttle då jag använt rund-klämmor med pivot som fäst-anordning på stolen. Dessa medföljer såklart, men kan utan större problem tas bort med lite arbete och lösningsmedel ifall det skulle behövas.

Nedstående pris är ca vad jag söker för pris - men var god bjud om inget annat.
MFG Crosswind (vita) - 2500:-
VKB Fat Black Mamba MkII: 2500:-
CH Pro Throttle: 900:-
TrackIR inklusive TrackClip och TrackClip Pro: 800:-

Kan köpas enstaka eller som paket för en lite billigare peng.

Hoppas det väcker intresse!
Mvh Raoul
Senast redigerad av raoul 19 mar 2018, 11:24, redigerad totalt 3 gånger.

Användarvisningsbild
Justin Case
Administrator
Administrator
Reactions:
Namn IRL:

Re: [Säljes, GBG] - MFG Crosswind, VKB Fat Black Mamba MkII, CH Pro Throttle & TrackIR

Inlägg av Justin Case » 14 jan 2018, 00:03

Synd att du inte väljer att använda grejerna med oss istället.

Men det finns inget ont som inte för något gott med sig, hjälp honom att frigöra sig från det materialistiska!
Svaret på din fråga är antagligen "AKT POS / UT" eller *NAV, EGI och slutligen EAC.

raoul
rank0
rank0
Reactions:
Namn IRL:

Re: [Säljes, GBG] - MFG Crosswind, VKB Fat Black Mamba MkII, CH Pro Throttle & TrackIR

Inlägg av raoul » 14 jan 2018, 00:29

Justin Case skrev:
14 jan 2018, 00:03
Synd att du inte väljer att använda grejerna med oss istället.
Ja ☹. Jag har varit långtidslurker här men det har aldrig kommit till skott då jag inte haft tid eller kunskap nog för att börja på riktigt..
Hoppas de hamnar i goda händer där de faktiskt kommer till nytta istället för att samla damm!

Brink
Donator
Donator
Reactions:
Namn IRL:

Inlägg av Brink » 14 jan 2018, 10:41

Tid är verkligen ett problem, och DCS tar tid om man verkligen vill gräva sig ner i det.

Har du bestämt dig så har du, jag skulle dock ändå vilja ta upp några saker som kan vara värda att fundera en liten stund på. Du har ändå plöjt ner en ansenlig summa på prylarna du har.

1) Har du flugit tillsammans med andra? Det är en oerhörd skillnad att flyga ensam eller tillsammans med andra! Och då menar jag tillsammans med andra i rätt miljö. Där man får hjälp att utvecklas. Jag skulle rekommendera dig, innan du tar ditt slutgiltiga beslut, att du hoppar in och flyger med oss några gånger.

2) "Jag har inte tillräckligt med kunskap för att flyga tillsammans med andra." Så har nog de flesta av oss tänkt, men det bästa sättet är att bara hoppa in och börja flyga. Vi har alla varit i samma situation - det är både jobbigt och svårt i början. Men det hör till och ingen kommer klanka ner på dig för att du inte kan varenda liten detalj. Vi flyger ihop just för att lära oss. Och för att hjälpa andra!

3) Du följer säkert utvecklingen av DCS och det känns som att nu börjar det verkligen hända saker! Förbättrad grafik, bättre motor, fler intressanta maskiner... Själv känner jag att DCS börjar bli spännande på allvar nu!
Förväxla aldrig min personlighet med min attityd. Min personlighet är den jag är. Min attityd beror på vem du är.

FuzzBallHall
rank2
rank2
Reactions:
Namn IRL:

Inlägg av FuzzBallHall » 15 feb 2018, 18:59

MFG Crosswind Den tar jag!! :D
i7 3770K I 3.5 GHz I Ivy Bridge I GeForce GTX 690, Kepler I 16GB I 240GB SSD I Hotas Warthog I HotasCougar I X-65F I Dell U3011 I TrackIR5 I

FuzzBallHall
rank2
rank2
Reactions:
Namn IRL:

Inlägg av FuzzBallHall » 15 feb 2018, 20:25

raoul skrev:
13 jan 2018, 21:25
Hejsan alla flygare!
Efter en lång tid av icke-bruk så säljer jag mina flygverktyg. Alla finns i centrala Göteborg att hämta.
Inget av nedanstående har använts i mer än ~40h och visar inget slitage. Det sitter dock industriell velcro under både stick och throttle då jag använt rund-klämmor med pivot som fäst-anordning på stolen. Dessa medföljer såklart, men kan utan större problem tas bort med lite arbete och lösningsmedel ifall det skulle behövas.

Nedstående pris är ca vad jag söker för pris - men var god bjud om inget annat.
MFG Crosswind (vita) - 2500:-
VKB Fat Black Mamba MkII: 2500:-
CH Pro Throttle: 900:-
TrackIR inklusive TrackClip och TrackClip Pro: 800:- såld

Kan köpas enstaka eller som paket för en lite billigare peng.

Hoppas det väcker intresse!
Mvh Raoul
MFG Crosswind Den tar jag!! :D
i7 3770K I 3.5 GHz I Ivy Bridge I GeForce GTX 690, Kepler I 16GB I 240GB SSD I Hotas Warthog I HotasCougar I X-65F I Dell U3011 I TrackIR5 I

Skriv svar